FERROL360 | Martes 23 febrero 2016 | 9:57
El alcalde de Cedeira, Pablo Moreda, ha negado que el servicio de recogida de residuos, que actualmente gestiona la firma Celta Prix, vaya a ser subrogado «clandestinamente» a otra empresa. En un comunicado, el regidor asegura que la concesionaria ha solicitado la cesión de sus derechos a una compañía de su mismo grupo, «como acordou o pleno».
Moreda alude a «unha decisión lexítima» y que contempla el contrato vigente. Celta Prix, relata el alcalde, «está inmersa nun concurso de acredores» y se encuentra «a piques de entrar en fase de liquidación». «Hai a posibilidade de que os traballadores sexan os últimos en percibir os salarios, que deste xeito quedan garantidos», sostiene.
Arguye que la preocupación latente por esta problemática «levou ao goberno a tomar esta decisión, aínda que segue considerando que a remunicipalización é o máis axeitado e traballará nesta dirección cando as circunstancias o aconsellen». Por último, remarca que Secretaría e Intervención avalaron antes del pleno con sendos informes favorables esta iniciativa.
Debate sobre el post