Publicidad

El BNG lleva al pleno las quejas sobre el suministro de agua en Estrela y Alonso López

En primer término, Iván Rivas y Rosa Méndez durante el pleno de Ferrol (foto: Mero Barral / 13fotos para Ferrol360)
En primer término, Iván Rivas y Rosa Méndez durante el pleno de Ferrol (foto: Mero Barral / 13fotos para Ferrol360)

FERROL360 | Miércoles 25 abril 2018 | 18:30

Una moción del BNG reclamará este jueves en pleno que Concello y Emafesa renueven la red de suministro de agua en las calles Estrela y Alonso López. La formación alude a los «múltiples inconvintes que causa o seu mal estado aos veciños da zona», lamentando que llevar el asunto a comisión informativa no permitiese «obter ningunha solución».

Sostiene que se registran «frecuentes cortes» y que se «reiteran constantemente; en moitas ocasións, por longos espazos de tempo, mesmo máis de 12 horas de duración». El grupo político afea que las incidencias sobrevienen, «na maioría dos casos, sen previo aviso á veciñanza» y sin que se «informe aos veciños das causas».

De hecho, advierten de la posibilidad de que la «situación empeore por non desenvolver actuación algunha sobre a rede nesta zona». El servicio, ha remachado, padece «problemas concretos» que es preciso «solventar», exhortando a «desenvolver os traballos de mellora e renovación na rede».