FERROL360 | Lunes 23 septiembre 2013 | 20:05
El portavoz de pesca del BNG, Daniel Rodas, registraba esta mañana varias iniciativas en las que insta a la Consellería de Medio Rural e do Mar a retirar el decreto que fija los precios de las residencias y comedores de los centros de formación marítimo-pesqueros.
Rodas también reclamaba en los escritos que se anulen los precios de matrícula para el Aula de Seguridade e Salvamento y las Escolas de Capacitación Agraria.
Desde el BNG recuerdan que la medida de las tasas afecta a alumnos de centros de toda Galicia «cuxas condicións de matriculación son modificadas drasticamente sen que fosen informados» y califican de «tropelía» la medida de la Xunta, que ha pasado a cobrar por un servicio que hasta ahora era gratuito.
Para Rodas, la Consellería «da un paso máis na limitación de acceso do alumnado procedente de clases sociais máis castigadas pola crise, impedíndolle a formación, tanto no ámbito náutico-pesqueiro como agroforestal» y recuerda que son dos de los sectores más perjudicados por la incorporación generacional.
El diputado nacionalista, explica que las tarifas impuestas por la Consellería ascienden a 1.968 euros por el servicio de residencia y de 390 a 450 euros por matricularse en cursos del Aula de Seguridade e Salvamento. Considera Rodas, que «a Consellería de Medio Rural e do Mar acaba de acometer outra felonía para rematar co sector do mar» y recuerda que «non chega con que a UE non nos deixe pescar, que non exista política pesqueira propia, senón que agora pretende que o maior potencial que temos, a formación, só sexa accesible para quen a poida pagar».
Debate sobre el post