FERROL360 | Viernes 16 junio 2017 | 11:15
Nueva concentración este jueves en el Hospital Arquitecto Marcide de la Federación de CIG-Servizos para denunciar la situación de las trabajadoras de la empresa Ferrovial, encargada de la limpieza hospitalaria del CHUF. Una concentración a la que se sumó la diputada de En Marea, Eva Solla.
La parlamentaria criticó que «este ano 2017 licitouse o servizo sendo adxudicatario Ferrovial cun importe que se incrementa sobre o anterior contrato nun millón de euros cando a plantilla conta agora mesmo con 15 traballadores menos».
Tal y como viene denunciando la central sindical, Solla también censuró que el Sergas modificara los pliegos de condiciones «para adaptalos aos intereses da empresa e que esta poida obter máis gañancias a conta dos impostos de todos os galegos e galegas».
En Marea tiene registradas varias preguntas a la Xunta sobre la situación de este servicio y la diputada señaó que «queremos que a Xunta reverta este servizo para que volva ser público e que o número das persoas traballadoras sexa adecuado as condicións do servizo».
Desde CIG-Servizos exigen a Ferrovial que «cese as represalias» y reclamaron la «recuperación dos postos de traballo e os dereitos que nos roubaron». Y es que la central sindical también llamó la atención sobre los salarios de la plantilla, que están « practicamente conxelados dende o ano 2012».
Debate sobre el post