FERROL360 | Sábado 5 octubre 2013 | 14:52
El convenio entre el Concello de Ferrol y el Ministerio de Defensa para la cesión de instalaciones militares en desuso «agocha tras a opacidade informativa prácticas especulativas». Así lo ha asegurado este sábado en un comunicado el Consello Local de Esquerda Unida, que demanda la remisión del documento a los grupos de la oposición.
El portavoz del grupo municipal, Javier Galán, afirma que el acuerdo se someterá a debate plenario este mismo mes, «segundo informacións coñecidas pola prensa e non polo goberno». Galán también pide que el movimiento vecinal y asociativo de la ciudad pueda acceder al convenio «para a súa análise, crítica e estudo do uso dos terreos».
La coalición de izquierdas rechaza «calquera convenio que implique un desembolso económico» e insiste en sus críticas hacia la política tendente a «malvender os bens públicos para pagar irresponsabilidades político-financeiras». Sostienen que su «titular orixinario é a cidadanía de Ferrol» y censuran que el alcalde «xa atribúa usos a espazos militares sen que o pleno aprobara convenio algún».
Por ello, la formación habla de «práctica ilexítima» y de «pacto de amigos que tan só necesita o visto e prace dos doce máis un concelleiros da maioría absoluta».
Debate sobre el post