FERROL360 | Viernes 26 julio 2013 | 16:53
Desde la CIG destacan que el trabajador llevaba diez años en la empresa y que los motivos que alega la compañía para su despido, bajada importante del rendimiento por su parte, “contrastan cos importantes incentivos que veu cobrando ata o seu despedimento”.
Consideran los argumentos esgrimidos por la dirección como “falsos”, ya que son “os mesmos utilizados nos últimos despedimentos”. Además, indican que “como aconteceu en anteriores ocasións, nunca foron demostrados pola empresa”.
La central sindical explica que el empleado desarrolló la mayor parte de su trabajo como montador en las tiendas de la compañía por todo el mundo, “onde se fan unhas xornadas moitas veces interminables e nunhas condicións de traballo bastante penosas”.
Así, desde la Federación de Construción e Madeira de la CIG manifiestan que “non entendemos nin compartimos a forma de actuar da empresa”. Y es que afirman que por parte de la empresa se les comunican “os problemas que teñen para atopar operarios cualificados, e con coñecemento do montaxe de tendas, cualidades que posúe o traballador despedido”.
Debate sobre el post