FERROL360 | Martes 19 diciembre 2023 | 10:39
Las obras de remodelación de la nueva plaza que ha surgido tras el derribo de la mal llamada nave provisional del mercado estarán acabadas antes de 2024. Así lo ha confirmado el alcalde de Ferrol, José Manuel Rey Varela, que visitó la zona este lunes acompañado de la edil de Urbanismo, Blanca García, y avanzó que recibirá la zona el nombre de Rancho da Praza-Rendilleiras de Vila do Conde en honor a los 50 años de hermanamiento con la ciudad portuguesa.
«Marcámonos como obxectivo que este espazo estivera aberto para o Nadal, para compensar aos operadores do mercado todo o que tiveron que sufrir durante estes meses polas obras da rúa da Igrexa e tamén polas desta praza, e conseguímolo», ha dicho el alcalde, explicando que «o diálogo coa empresa e o aumento do número de traballadores fixeron posible este resultado». De aquí al 31 de diciembre se instalará un parque infantil, el parterre lateral y las farolas.
Resaltó el regidor que a través del proyecto de recuperación del espacio, que retomó la corporación anterior con Ángel Mato como alcalde, «recuperamos un gran espazo para dinamizar esta zona para o uso da ciudadanía, será un polo de atracción no que se poderán realizar actividades lúdicas, que servirán para potenciar o mercado tradicional» y además se complementará «cun gastromercado, escoitando sempre as propostas e demandas dos operadores».
Debate sobre el post