FERROL360 | Domingo 4 febrero 2017 | 14:37
Si nadie lo remedia la cuenta atrás para decir el adiós definitivo a la tienda de Zara en Ferrol se activará el próximo mes de marzo. Reivindicaciones de comerciantes, políticos y también ciudadanas -como esta en la que se piden firmas en Change.org-, instan al fundador de Inditex, Amancio Ortega, a que reconsidere su postura. El último en trasladarlo ha sido el regidor ferrolano, Jorge Suárez, que le ha remitido una misiva haciéndose eco del malestar de hosteleros y comerciantes después de la celebración de la Mesa Local de Comercio donde se ha abordado este tema.
«Estimado Amancio», empieza la carta del alcalde, que recuerda al empresario que su primera tienda de Zara en Ferrol «foi toda unha referencia fundamental para varias xeracións de ferroláns achegando a moda a toda a veciñanza e supoñendo un reclamo comercial fundamental no centro histórico da cidade». Suárez hace hincapié en la política de expansión del gigante textil y sus tiendas «Flagships, exemplo de integración da filosofía da súa empresa coa rexeneración urbana e arquitectónica das cidades polas que aposta».
En este punto, el alcalde apostilla que la Magdalena es Bien de Interese Cultural y que una de sus joyas es, precisamente, el «edificio do antigo hotel Ideal Room, propiedade do seu grupo e que acolleu no seu momento Zara Man», abogando porque este inmueble fuese «unha aposta perfecta para seguir mantendo esta relación que xa vai camiño dos 30 anos entre Zara e Ferrol».
«O peche inminente das tendas e a desaparición da marca Zara de Ferrol sería un durísimo golpe para a nosa cidade, nun momento no que o tecido comercial e a pequena e mediana empresa están a facer un grandísimo esforzo», continúa la carta de Suárez, quien traslada a Ortega que la preocupación también se ha extendido a la ciudadanía.
«Como representante do pobo de Ferrol e alcalde desta cidade quero solicitarlle unha entrevista», ruega Suárez. Así, avanza que sería para «darlle traslado da nosa petición coa confianza de que aínda estamos a tempo de que se reconsidere esta decisión tan negativa para Ferrol e poder seguir contando coa presenza da marca Zara», reiterando que es «motor fundamental na dinamización do centro da cidade».
Debate sobre el post